Iubesc shopping-ul de cărți: Bookfest 2018

Nu ratez nicio ediție Bookfest, cu atât mai mult cu cât anul acesta partenerul festivalului a fost SUA. Eu am două pasiuni mari: America și cărțile, iar când cele două se întâlnesc, se lasă cu LOVE. Cum a fost și ce cărți mi-am luat, citiți în articol.

Bookfest-ul de anul acesta a fost special, pentru că partenerul de la această ediție a fost SUA. Pentru mine, America + cărți =  ❤. Mai jos o scurtă listă cu ceea ce mi-am luat de la Bookfest.

foto: Luisa Ene

Pentru cărțile achiziționate la Bookfest 2018 trebuie să îi mulțumesc lui Chinezu‘, pentru că am câștigat un voucher pe site-ul său, pe care l-am cheltuit cu drag și spor la standul Curtea Veche. Rar particip la concursuri & și mai rar câștig. De data asta a fost cu noroc. 😀 Yeeey, mici bucurii. ❤ Iată lista de shopping de la Bookfest:

❤ Lebăda neagră, de Nassim Taleb, de la care am mai citit Antifragil, care tare mi-a plăcut și m-a convins să citesc toate cărțile lui. Nassim Nicholas Taleb și-a consacrat întreaga activitate de cercetare problemelor pe care le ridică nesiguranța, probabilitatea și cunoașterea. În Lebăda neagră, Taleb face o analiză densă a impactului improbabilității, explicându-ne tot ceea ce știm despre ceea ce nu știm.

❤ Focus, Daniel Goleman

Autorul cărții „Inteligența emoțională” revine în atenția publicului cu o perspectivă originală asupra uneia dintre resursele impropriu exploatate în ziua de azi: atenția, ca ingredient secret al performanței. De peste 20 de ani, psihologul Daniel Goleman studiază cele mai noi descoperiri din științele socio-umane. În cartea de față, el înfățișează argumente captivante în favoarea dezvoltării atenției — această calitate mentală rareori analizată și din păcate subestimată, dar de o importanță covârșitoare pentru felul în care navigăm prin viață. Atenția funcționează ca un mușchi: dacă nu e antrenată, se atrofiază; în schimb, folosită cum trebuie, se dezvoltă și crește. Într-o epocă în care elementele ce te pot distrage pândesc la tot pasul și sunt imposibil de înlăturat, Daniel Goleman demonstrează că, mai mult ca oricând, avem nevoie de o atenție tot mai ascuțită pentru a înfrunta adversitățile și a prospera. (descriere preluată de pe site-ul editurii)

foto: Luisa Ene

❤ Secretele celor trei maeștri ai succesului pentru a-ți schimba viața

Trei personalităţi marcante din lumea afacerilor îşi dezvăluie secretele, într-o antologie ce reuneşte viziunile lor asupra vieţii, astfel încât tu să dobândeşti o imagine de ansamblu care să te ajute să faci bani. Vei învăţa să-ţi foloseşti incredibila putere a psihicului pentru a atrage prosperitatea în viaţa ta. Napoleon Hill a fost unul dintre primii şi cei mai faimoşi autori americani de cărţi motivaţionale. Ideile cuprinse în lucrările sale sunt actuale şi în zilele noastre.  Dale Carnegie a scris nenumărate cărţi şi a susţinut conferinţe în care a instruit oamenii în arta vorbirii în public. Metodele sale sunt atât de apreciate, încât Fundaţia Carnegie atrage şi în prezent mii de persoane interesate de îmbunătăţirea relaţiilor cu ceilalţi. Joseph Murphy a explicat pe înţelesul tuturor principiile universale după care funcţionează societatea, ajutând astfel multe persoane să-şi schimbe fundamental viaţa şi devenind unul dintre pionierii spiritualităţii moderne. (descriere preluată de pe site-ul editurii)

 Coada lungă – De ce viitorul în afaceri înseamnă să vinzi câte puţin din toate, Chris Anderson

Devenită bestseller în doar câteva săptămâni de la apariţia primei ediţii în limba engleză, această carte e o revelaţie pentru lumea afacerilor. Epoca produsului unic destinat tuturor s-a încheiat. Acum, noii făuritori de gusturi sunt consumatorii. Societatea parcurge drumul invers, de la o piaţă de masă la o piaţă de nişă, iar mediul virtual canalizează rapid cererea. În prezent, modelele de consum ale întregii pieţe pot fi evaluate în timp real. Şi există căi de adaptare a ofertei la cerere, deoarece noile mijloace de producţie, promovare şi distribuţie s-au democratizat, modificând definiţia a ceea ce e viabil din perspectivă comercială. Există cozi lungi pretutindeni – în cinematografie, modă, educaţie, forţă de muncă, publicitate, software, muzică, produse plastice, antichităţi etc. Iar mecanismele de agregare de pe Internet centralizează diversitatea, pentru a o face disponibilă. Pieţele virtuale sunt, practic, nelimitate. În acest fel, nişele de piaţă devin profitabile. Cartea de faţă prezintă, în detaliu şi cu cifre bine fundamentate, acest gen de afacere a viitorului. Şi propune soluţii pentru actualele pieţe emergente. (descriere preluată de pe site-ul editurii)

foto: Luisa Ene

Comments

comments

Have your say